Az Európai Bíróság szerint az EU-ban a kiskereskedelmi cégek hirdethetik termékeiket a konkurencia árainak bemutatásával is, feltéve ha a fogyasztók megfelelő tájékoztatást kapnak az adott termékekről.
Az ügy a belga bíróságtól került az Európai Bíróság elé. Belgiumban a német Lidl áruházi lánc azért perelte be versenytársát, a belga Colruyt SA kiskereskedelmi céget, mert az úgynevezett összehasonlító reklámozást folytatott ellene. Az áruk vagy szolgáltatások tartalmi összevetési lehetősége nélküli összehasonlító hirdetését általában tiltják Európában. A mostani döntés értelmében ha az adott termékeket is bemutatják a fogyasztóknak, a kiskereskedelmi cégek reklámozhatják termékeiket a konkurencia árainak bemutatásával.
Euvonal
Thursday, September 21, 2006
Az EU nem tiltja árösszehasonlító reklámot
Bejegyezte: Krissons dátum: 08:35
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment